Blog

Home / Naujienos  / Kelionė į Mėlynuosius Kalnus

Įvairialypis miestas

Sveiki , po paskutiniojo mano įrašo prabėgo savaitė. Dar viena savaitė čia, už tūkstančių kilometrų.  Koks jausmas būti čia už tiek daug kilometrų, paklausite jūs manęs. Nuostabus! – atsakysiu aš net nesudvejojęs. Kiekviena diena čia kitokia, čia nuobodžiauti visiškai neįmanoma, todėl manau šita vieta man nenusibos dar labai ilgai. Kodėl čia kiekviena diena kitokia, paklausite jūs manęs vėl. Todėl, kad čia kiekvieną dieną pamatai vis kažką naujo.- atsakysiu aš jums. Čia išėjus į miestą trumpam prasivaikščiojimui, visi tavo 5 pojūčiai pradeda veikti 10 kartų stipriau. Nežmoniški informacijos kiekiai veržiasi į tave per vaizdus, garsus, uoslę, skonį…  Čia pilna žmonių, kultūrų, požiūrių, gamtos, dangoraižių, kvapų, maisto, veiklos ir visko. Labai daug visko. Turbūt todėl čia ir gyvena beveik 5 mln. gyventojų, nes kiekvienas čia gali rasti save. Tiek verslininkas, tiek studentas tiek hipis atsiskyrėlis čia gali gyventi pilnavertį gyvenimą. Čia nėra ribų, žmonės laimingi, o galimybių daug.  Kodėl? Gal čia tiesiog toks žmonių gyvenimo supratimas, gal pati valstybė tuo rūpinasi, o gal nuolatinė saulė giedrame danguje visą tai įtakoja ir padaro gyvenimą šviesesnį.

Pirmasis žygis. Blue Mountains

Iki šio mūsų kelionės buvo labai netolimos. Kelionės keltu, keletas paplūdimių, pora nacionalinių parkų ir miškelių Sidnėjaus teritorijoje. Taip yra todėl, nes norint keliauti kažkur toli – mums kol kas dar yra per brangu. Žinoma, galėtume tranzuoti, miegoti paplūdymiuose ir valgyti maistą, kurį susimedžiotume, kas man būtų visai priimtina. Tačiau esu tikras jog kiltų nemažas konfliktas tarp manęs ir Gretos jeigu kažką panašaus pasiūlyčiau. Todėl esame kantrūs, ir tolimesnius „tripus“ pasiliksime ateičiai. Nors tranzavimas į mano planus tikrai yra įtrauktas ir aš be abėjonės tai išbandysiu Australijoje!

Visas buvimas čia yra ypatingas, tačiau ši savaitė už kitas yra ypatingesnė tuo, jog šeštadienį, su Mickumi susiorganizavom žygį į Mėlynuosius kalnus (Blue Mountains originaliai)! Tai kalnai, kurie pradėjo formuotis prieš milijonus metų, jų plotas yra didesnis nei tūkstantis kilometrų,  o kalnuose yra įkurtas nacionalinis parkas. Mėlynieji kalnai turi daugybę išsiraizgiusių įdubų, krioklių, upių. O pats pavadinimas „Blue“ –mėlynieji, kilo nuo kalnuose augančių eukaliptų miškų, kurie iš savo mažų eukaliptų lapų, išskiria garus įgaunančius mėlyno rūko pavidalą. Dėl šios priežasties kalnus dengia mėlynas rūkas, kuris nudažo kalnynus unikaliai įdomia melsva spalva. Nuo senų laikų yra žinoma jog eukalipto aliejaus garai stiprina organizmo imuninę sistemą, todėl po šios kelionės tikiuosi nesirgti metus laiko. Patys kalnai įspūdingi. Galva sukosi nuo grožio ir aukščio. Sunku patikėti jog tokį gamtos grožį galima rasti vos už 100 km. nuo Sidnėjaus, metalo džiunglių. Be to žygio metu pamatėme savo pirmąją gyvatę. Ar ji buvo nuodinga nežinome, nes niekam neįkando.

Glowing Worm ir kengūros

Kita stotelė – Glowing Worm (šviečiančio kirmino) urvas.  Tai mažas gamtos stebuklas besislepiantis nuo civilizacijos urvuose. Šviečiantys kirminai nusėję urvų lubas sukuria nepaprastą atmosferą. Kažkokia ypatinga cheminė reakcija, įvykusi kirminų viduriuose, priverčia kirminus šviesti tamsoje..Skamba truputį vau. Vaizdas sunkiai suvokiamas, nes atrodo jog šviestų mažos lemputės. Džiaugiuosi jog turėjau progą pamatyti tokį reginį.

Kelionės metu nuvažiavome beveik 400 km, užtrukome apie 12 valandų. Vaikščiojome džiunglėse, kopėme į kalnus, važinėjome vyngiuotais žvyrkeliais, ėjome dešimtis kilometrų pėščiomis, grožėjomes atvirukams prilygstančiais vaizdais.

Kaip vienai dienai atrodo įspūdžių kaip ir būtų gana. Tačiau važiuojant namo ir dienai jau beveik pasibaigus, pamiškėje prie pat kelio išniro trys žmogaus ūgio kengūros! Pagaliau! Ilgai lauktos iki šiol tik zoologijos soduose matytos kengūros, dabar stovi prieš mane visiškai laisvos, nuogos ir nepriklausomos. Išlipome iš mašinos pasisviekinti, tačiau nutraukos padaryti nespėjome.

Išvada: džiaukis gyvenimu

Apibendrinant galiu pasakyti jog kelionės metu pamačiau daugiau nei tikėjausi. Kalnai, gyvatė, mėlynas rūkas, kraštovaizdis, šviečiantys kirminai, džiunglės, žvaigždėtas dangus, kengūros…Grįžęs namo tikrai jaučiausi kaip vaikas, po ekskursijos su nuo įspūdžių ištinusia galva.

Kelionės, įspūdžiai, momentai , adrenalinas, tai neapčiuopiami daiktai, bet manau tai daug vertingiau už drabužį ar Iphone 6. Tai dalykai į kuriuos investuodamas tu gauni daug daugiau negu materialų pasitenkinimą, tu gauni emocinę naudą ir pajunti tikrąjį gyvenimo skonį.  Peace!