Blog

Home / Kelionės  / Australija – nesibaigiančios atostogos

Geriausia vieta gyventi

Eilinį kartą išgirsiu Sidnėjų, nes tiesiog esu jį įsimylėjęs. Miestas, žinoma, kartais turi savų minusų dėl šurmulio, kuris man retkarčiais nusibosta, tačiau kai pažvelgiu į jį iš platesnės perspektyvos, kai pagalvoju koks jis patogus, koks neapsakomai įvairus ir margas, dingsta visos abėjonės – šis miestas geriausias pasaulyje.
Nors gyvename čia jau pusantrų metų, tačiau vis dar atrandame kažką naujo, nematyto. Šį kartą noriu pasidalinti rojui prilygstančia vieta, kurią aplankankėme prieš porą savaičių. Tiksliau tariant, tai ne viena vieta, o daug vietų viename pusiasalyje. Ši teritorija yra nutolusi 200 km nuo Sidnėjaus, tačiau ją lengvai galima pasiekti viešuoju transportu.

Pabėgimas nuo miesto ir australiška gamta

Port stephens, One Mile beach, Fingal Bay, Mount Tomaree, Shoal Bay, Nelson bay, Anna bay, tai pagrindinės vietos, kurias aplankėme per tris dienas trukusius tyrinėjimus. Apsistoję buvome kempinge, turėjome savo nuosavą studiją (vieno kamabrio namelį su dušu ir virtuvėle), 10 minučių nuo vandenyno. Gyvendami kasdienybėje, dažnai apsupti dangoraižių, kartais pamirštame, jog esame Australijoje, gal jau labai pripratome, bet šis savaitgalis leido visiškai atitrūkti ir pabūvoti tyroje australiškoje, laukinėje gamtoje. Tie miesteliai, kuriuos aplankėme turėjo tokią ramią ir jaukią atmosferą, jog visos mintys greitai apleido mūsų galvas ir pasinėreme į visišką poilsį. Aplink žydra jūra, palmės, kalvos, baltas smėlis nuostabiuose paplūdimiuose. Kas gali būti geriau.

Pirmąją dieną praleidome vaikščiodami ir gulėdami didžiuliame, laukiniame paplūdimyje, kuriame važinėjo 4X4 džipai, nes kitaip šito paplūdimio pasiekti neįmanoma, nebent pėščiomis, kaip mes, nes gyvenome arti. Aplink buvo tiek daug smėlio ir kopų, kurios man priminė dykumas. Vėliau tą dieną nusipirkome skanios, kepimui tinkamos mėsos ir kitą dieną puikiai išsikepėme ant griliaus.

12932959_779929695439921_2380103189217888600_n

Antrąją dieną pradėjome anksti ryte, vykome į dar vieną paplūdimį, kuris buvo taip pat labai gražus, tačiau jau ne toks laukinis, kaip vakar. Netoli paplūdimio, ir vėl gi – nenusakomi kiekiai smėlio ir nusidriekusios dykumos. Kraštovaizdis tiesą pasakius priminė labiau Afriką negu Austrlaiją, ypač kai išsinuomavome kupranugarius pasivaikščiojimui. Turbūt nedaugelis žino, jog Australijoje gyvena milijonai kupranugarių, ir net gi Saudo Arabija importuoja juos iš čia.

Vėliau leidome dieną tyrinėdami kitas teritorijas, nuostabias įlankas ir paplūdimius kaip iš atviruko. Suvaikščiojome gal kokius 15 kilometrų, lipome į kalnus, bridome per smėlį, per miškus, maudėmes ir deginomes laukinėje Australijos gamtoje, praktiškai gyvenome savo svajonę. Vaizdai kuriuos pamatėme buvo nepakartojami.

Trečiąją dieną vėl grožėjomes vandenynu ir naudojomės jo teikiamais malonumais, valgėme vietinėse kavinėse. Štai tokios lengvos atostogos, kurioms tereikėjo tik 3 laisvų dienų.

Smagu žinoti ir suprasti, jog gyvename savo svajonę. Galime mėgautis gyvenimu, kuris primena nesibaigiančias atostogas. Kas gali būti geriau? O svarbiausia – jūs taip pat galite tai turėti. Tai, ir dar daugiau. Svajokite drąsiai, nes viskas įmanoma.