Blog

Home / Naujienos  / Laisvalaikis

Nuo pat atvykimo stengėmės išnaudoti kiekvieną savaitgalį, kiekvieną laisvą minutę, nes čia yra begalybė fantastiškų vietų vertų dėmesio. Pradžioje buvo kiek sunkiau su laisvu laiku, nes reikėjo ieškotis būsto, darbo, draugų ir t.t. bet dabar šiek tiek nusistovėjus, galima laiko rasti ne tik mažoms kelionėms, bet ir sportui, sveikatai, naktinėms pramogoms ar naujiems iššūkiams.

Kelionė kažkur

Man patinka jog Sidnėjus yra toks miestas, kuriame veiklos gali rasti visada. Kadangi abu su Greta savo širdyse nešiojamės mažus plakančius keliautojus – nuolat ieškome naujų vietų, kurias galima būtų aplankyti ar patyrinėti. Aišku, kol kas dar taupomės pinigus ir toli nekeliaujam, važiuojam ten kur viešasis transportas veža, bet patikėkite, mūsų akims ir širdims kol kas to užtenka. Gamtos čia apstu, parkai, barbekiu, kalnai, vanduo, uolos, gražūs kūnai, ir daug daug visko. Paskutinė netolima išvyka buvo praėjusį savaitgalį. Kelionė buvo visiškai atsitiktinė ir neplanuota. Atsikėlėme sekmadienio rytą, dūrėme pirštu į žemėlapį ir važiavome beveik bet kur. Na ir į google vaizdus šiek tiek akį užmetėme. Kadangi sekmadieniais visos kelionės viešuoju transportu labai pigios, nepaisant to kiek kilometrų važiuoji, pasirinkome tašką esantį už 50 km nuo Sidnėjaus. Tad sėdom į traukinį ir ate! Vieta į kurią nuvykome vadinosi „Berowra Waters“ nuo stotelės reikėjo eiti apie 3 kilometrus. Tiesa buvo keista nes einant, net neatrodė jog ėjome į kažkokią žymią vietą, nes ėjome tiesiog gatve be jokių turistinių įspėjamųjų ženklų ar panašiai Vienintelis ženklas kurį matėme buvo šis:

20141026_132417

Buvo nežmoniškai karšta, nenorėjau to daryti, bet teko nusirengti ir eiti palei gatve nuogam, kaip kokiam džiunglių vaikui. Į galvą pradėjo lysti neigiamos mintys, jog gal būt gaištame savo laiką, nes net nelabai žinome kur einame. Bet vijau tokias mintis šalin, nes pagalvojus – koks skirtumas. Įkaitusiais padais ir nusvilusiais žandais pagaliau priėjome miškelį, kuriame radome gertuvę. Panaši į tokią, kur paukščiai maudosi per filmus. Jaučiausi kaip pabėgęs iš dykumos, nors gertuvės paskirtis, suprantama, buvo gerti vandenį, aš ją panaudojau ir kaip dušą.

Tuo metu mano poreikiai buvo labai smarkiai sumažėję, nes viskas ko reikėjo tebuvo vanduo. Na ir dar žinoma būtų smagu kažką pamatyti gražaus. Kai pirmasis poreikis tapo patenkintas, ėmėmės dairytis kažko.. kalnų ar miško ar upės. Pastebėjome tekelį ir nusprendėme juo paeiti. Ką priėjome galite pamatyti nuotraukose žemiau. Radome ir kalnus ir miškus ir upę.

Gaila buvome taip toli nuo upės ir išsimaudyti ten negalėjome, bet vaizdas buvo tikrai vertas dėmesio. Šiek tiek pailsėjome, suvalgėme bananus kuriuos buvome įsidėję, pasivaikščiojome aplink apžvalgos aikštelę, ir pasukome atgal. O grįžę spėjome dar ir į turgų nueiti.

Kalbant apie turgų, tai puiki vieta nusipirkti vaisių, daržovių ir kitokių gėrybių. Užtaikius tam tikromis valandomis visko nusipirkti gali dvigubai pigiau negu parduotuvėje. Turguje prekiauja azijiečiai. Galite pasižiūrėti video, kaip viskas atrodo.

Nauji pirkiniai

Sidnėjuje laikas labai smarkiai byra. Iki šiol nemažai laiko prarasdavau tiesiog vaikščiodamas. 40 min iki koledžo, 20 min iki stotelės, 20 min iki parduotuvės, 30 min iki artimiausio parko. Jeigu skaičiuoji laiką ir sugrįžimu, minučių skaičius tampa dar didesnis. Autobusu važiuoti neapsimoka, viešasis čia ganėtinai brangus. Iš pradžių vaikščioti patiko, nes viskas nauja ir nematyta. Bet dabar.. šiek tiek pabosta, norisi taupyti laiką. Nusprendžiau surasti būdą kaip tą padaryti. Valandą panaršęs internete skelbimus, nusipirkau longboardą. Naują, nenaudotą. Ganėtinai pigiai. Paauglystėje važinėjau paprasta riedlente, bet visada norėjau išbandyti šį ilgesnį ratuotą variantą. Nuo šiol mano kelionės per pus trumpesnės, ir dvigubai įdomesnės. Kol kas tai geriausias mano pirkinys. Longboardą naudoju ne tik kaip transporto priemonę nusigauti iš taško A į tašką B. Kai turiu laisvo laiko važiuoju į parką palongboardinti, man tai puiki pramoga ir smagus laiko praleidimas.

1395297_961722637175207_323137608857531977_n

Taip pat vieną dieną benaršant skelbimus, už akių užkliuvo pigus kalnų dviratis. Labai pigus. $30. Nuvažiavau pasižiūrėti, nusiderėjau dar iki $20. Tai valandos uždarbis. Taip įsigijau savo antrą transporto priemonę. Tik šalmo dar trūksta, nes kiek supratau Sidnėjuje jie privalomi. Tikiuosi mano transporto priemonės ir toliau gerės ir kada nors galėsiu sau leisti nusipirkti automobilį. Arba jachtą. Būtų smagu. Kada nors. Kada nors…

Naujas atradimas

Kartais laisvalaikį leidžiu parke. Mums įprasti parkai (pvz Lietuvoje) būna su daug suoliukų ir daug žolės plotų, keletu medžių, dar kartais ir kokiais dviem fontanais. Jei parkas prabangesnis, tai vakare ir gražiai apšviestas bus. Šis parkas Sidnėjuje į kurį einu aš – kitoks. Šiame parke yra gal 3 treniruoklių aikštelės, teniso kortai, svajonių krepšinio aikštelė, tokia kokias per filmus matydavau, su didele tvora ir dangoraižiais fone, daug merginų šalia aikštelės, ir pro šalį važiuojančiu metro, taip pat yra baseinas, 9 takelių, 50 metrų, po atvirų dangumi. Tikras olimpinis baseinas už 6$. Tokios laisvalaikio pramogos tiesiog parke, man buvo tikrai neįprastos. Lietuvoje nieko panašaus nebuvau matęs, tiesą sakant kur buvau užsienyje dar niekur nebuvau nieko panašaus matęs. Pats parkas didelis, žalias, ramus, žmonės ten daro piknikus, sportuoja, užsiima joga. Labiausiai džiaugiuosi baseinu. Nuo pat mažens domėjausi plaukimu ir dar būdamas vaikas lankiau plaukimą ilgą laiką. Būdamas studentas Vilniuje, taip pat eidavau paplaukioti ir šį hobį išsaugojau iki šių dienų. Todėl kai padariau šį atradimą Sidnėjuje, supratau jog į savo veiklos sąrašą įtrauksiu dar vieną punktą. Kaina tikrai nėra didele, laikas neribojamas, tik imk ir džiaukis tokia pramoga. Po treniruotės galima ir pasideginti. Oras čia beveik visada gera, todėl pagauti saulę labai lengva. Visada prigulu valandėlei šalia baseino pasisemti energijos ir D vitamino iš saulės.

20141025_120941 20141019_140316 20141019_141603

10622738_956128874401250_1355680260823591717_n

Naktinis gyvenimas

Vieną kartą darbe, su vienu australu išsivystė pokalbis apie muziką. Aš jo paklausiau ar nežino kokių nors gerų „ne popsinių“ gal būt underground vietų, kur galima būtų nueiti. Nes kol kas apie tokias nebuvai nieko nei girdėjęs, nei matęs. Nesu nusiteikęs prieš pop muziką, klausau įvairius kūrinius, tačiau asmeniškai mėgstu labiau kitokias vietas. Tokie klubai, kur panos atrodo kaip k. o vyriškiai kaip d. ir visi eina tik parodyti save – ne man. Mėgstu vietas labiau orientuotas į muziką, kur publikos tikslas yra išgirsti gerus kūrinius, pasimėgauti muzikos garsais kaip menu, atsipalaiduoti, pasiduoti ritmui. Vilniuje buvau atradęs tokių vietų, tačiau čia buvau dar žalias, be informacijos. Minėtasis bendradarbis australas labai nustebo, jog domiuosi tokiais dalykais, išsitraukė telefoną ir davė vieno DJ kontaktus, kuris dažnai organizuoja tokius muzikos renginius apie kuriuos teiravausi. Buvo įdomu, nes tai nebuvo eiliniai klubai ar eiliniai žmonės. Apie šiuos renginius nebūna jokios reklamos ar informacijos niekur, viskas vyksta tik tam tikrame žmonių rate, kurie yra draugai arba pažįstami, ir vieni kitiems praneša apie artėjantį vakarėlį. Tą patį vakarą gavau vietos adresą ir sulaukiau pakvietimo į renginį. Vieta buvo gana atoki ir uždara, iš išorės net neatrodė kaip skirta muzikai. Tačiau viduje buvo tikras mažas muzikos festivalis.

Tai toks mano kuklus laisvalaikis. Stengiamės laiko rasti viskam. Kol kas minusas tas, jog nėra čia tų tokių gerų draugų ar bendraminčių, kuriems susirasti reikia šiek tiek daugiau laiko. Viskam savas laikas. Čiau čiau.